zondag 1 februari 2009

Kaartjes maken


Sinds kort ben ik lid van een heel gezellig forum, Scrappers Anonimous. Daar zijn allemaal meiden lid die dezelfde verslaving hebben: het scrappen. Er is ook een verjaardagslijst, daar kon je je voor opgeven. Je krijgt dan een lijst met alle deelnemers en je stuurt zelfgemaakte of gekochte kaartjes naar degene die jarig is. Een heel leuk idee vind ik zelf omdat ik het leuk vind om kaartjes te maken maar ze niet allemaal wil bewaren. En ook mijn vrienden en familie zijn tenslotte maar één keer per jaar jarig. Dit is dus een leuke manier om "van mijn kaartjes af te komen". En natuurlijk ontvang je zelf ook leuke kaartjes wanneer je zelf jarig bent.

Vandaag ga ik mijn kaartenvoorraad aanvullen. Het huishouden is gisteren en vanochtend gedaan, dus nu ga ik heerlijk aan de knutsel. Twee kaartjes voor de jarigen van morgen zijn gisteren op de bus gegaan en in februari zijn heel wat jarigen. Ook moet ik nog een kaartje maken voor de vrouw van een collega van René. Zij is dinsdag jarig.

Ik ga maar flink aan de slag. Fijne zondag allemaal.

Geen opmerkingen: