zondag 27 december 2009

Op naar het nieuwe jaar!

De Kerstdagen zijn voorbij, de gezelligheid is er echter nog steeds. Veel gegeten, dat begon al op Kerstavond. Kerstavond is gourmetten altijd vaste prik, dobbelen om kadootjes met vrienden. Dit doen we al zo'n 15 jaar. Eerste Kerstdag bij mams, nogmaals gourmetten. Dit jaar was ook mijn lieve nichtje Monique er met haar vriend JP. Heel gezellig.
Nu lekker een beetje bijkomen, minder eten.... en weer flink aan het water geslagen. Nu nog Oud & Nieuw. We blijven dit jaar gezellig met z'n tweetjes thuis. Oliebollen, appelflappen, lekkere hapjes en een paar goeie DVD's.
Daar straf je ons niet mee. Vandaag lekker aan het kaartjes maken, voorbeelden komen er aan. De kerst scrapsels zitten in de doos voor volgend jaar. Gelukkig heb ik nog genoeg papier om de week door te komen en ik ga weer flink wat kaartjes maken.
Als mijn batterij weer is opgeladen zal ik de kaartjes plaatsen!
Groetjes, Renata.

Geen opmerkingen: