zaterdag 27 februari 2010

Kaartje Hello Friend

Het is me toch gelukt een kaart te maken. Weliswaar niet met papier van de oude stapel maar met het nieuwe papier van My Minds Eye. De stempel had ik wel nog liggen en de bloemetje uiteraard ook. De vlinder is gestanst met mijn Big Shot en het leuke papierrandje is gemaakt met een pons van Martha Stewart. Geweldig die ponsen zeg. Deze kaart heb ik donderdagavond gemaakt, vlak na het schrijven van mijn vorige bericht.

Vanochtend ook weer aan de scrap gegaan, dat resultaat komt morgen op het blog. Vorig jaar heb ik samen met Ria een scrappakket gekocht bij P&P. Een ontzettend leuk canvas project. Alles zit nog keurig in de zak en ligt te wachten om gemaakt te worden. Volgende week vrijdag heb ik weer een vrije dag en dan gaan we samen aan de slag! Het resultaat komt uiteraard ook op mijn blog.
Leuk dat je weer eens bent komen kijken, een berichtje vind ik altijd leuk!
Liefs, Renata.

1 opmerking:

scrappingtwins zei

hoi renate

wat een schattig kaartje heb je gemaakt. ja voor mij staat het freubelen op een laag pitje.
dat is wel erg moeilijk. dan maar veel blogs kijken en leuke ideeen opdoen.

groetjes ella en marjan