zondag 27 februari 2011

Happy Easter

Gisteren heb ik al een Paaskaart gemaakt met papier dat er volgens mij echt voor gemaakt is! Vorig jaar heb ik wat tekststempels gekocht met Pasen maar ik was eigenlijk te laat om ze te gebruiken. Nu ben ik lekker op tijd. De schattige stempel is van Sassy Cheryl's. Inmiddels ben ik een echte fan van deze stempels. 
Yesterday I made my first Easter card for this year. I think the paper I used is ment to used for Easter cards ;) Last year I bougth some sentiments but was to late to use them. This year I'm on time. The very cute stamp is from Sassy Cheryl's. I realy am a big fan of her stamps!
Paper: Maja Design  and cardstock
Color medium: Prismacolor pencils
Thanks again for stopping by!
Hugs, Renata.

Photobucket

4 opmerkingen:

scrappingtwins zei

wat een lief kaartje en helemaal super dat maja papier. Wij hebben gisteren ook al wat ingeslagen.

groetjes de twins

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat een schat van een kaartje heb je gemaakt! Dat papier is echt perfect zeg. Maar die stempel... die is het helemaal!
Veel plezier met je Award. Ben blij dat je hem leuk vindt.
Liefs
Marion

Mieke zei

Wowwwwwwwwwwww Renate wat een superleuk kaartje heb je gemaakt zeg. Ben er helemaal weg van.

Fijne dag nog vandaag.

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Nicole zei

Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, toch?! Prachtig papier en een snoepie van een stempel!!

Groetjes