zondag 27 mei 2012

Te warm......

.......om kaartjes te maken.
Toch moet ik aan de slag om een kerstkaart te maken voor de nieuwe challenge bij CCWS.
Hebben jullie al gekeken naar de challenge die afgelopen woensdag is begonnen?
Je vindt de supersketch die Betina heeft gemaakt hier.
Voor nu even een kaartje wat ik al eerder heb gemaakt.
Ik heb een stempel gebruikt van hÄnglarStÄnglar en blijf ze helemaal te gek vinden.
De kaart is gemaakt voor de verjaardagslijst van de hÄnglarStÄnglar-groep.



Dit heb ik allemaal gebruikt voor mijn kaartje:
Stempel:
hÄnglarStÄnglar
Papier:
Lily Bee Design
Tekststempel:
Whiff of Joy
Copic Markers:
R81-R83-R85 (jurk)
E51-E53-R20 (gezicht)
E41-E42-E44 (haar)
E71-E74-E77 (schoenen)
RV 10-RV11 (shirt, kousen en strikjes)

Leuk dat je weer langs bent geweest en bedankt voor je reactie ;o)
Liefs, Renata.

2 opmerkingen:

Wilma zei

Wat een leuk kaartje! De stempels van Hänglar&Stänglar zijn inderdaad super!
'k Zag dat je je kaartje voor CCWS al af hebt..ik moet nog :-)
groetjes, Wilma

Bernadet zei

tis een superleuk kaartje Renata!!