zondag 14 oktober 2012

Magnolia

Hoi allemaal,
 
Dit is alweer de tweede regenachtige dag van het weekend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk wel prettig vind hoor, heerlijk in mijn scrapkamer met de regen die tegen het raam tikt!
Gisteren heb ik twee kaartjes gemaakt met wat oudere magnolia stempels, ze blijven toch wel één van mijn favorieten hoor! Mijn verjaardagskaarten zijn op dus ik moest wel aan mijn voorraad werken ;o)
Voor beide kaartjes heb ik oude restjes papier gebruikt van Fancy Pants Design en de stempels zijn ingekleurd met de Copic Sketch markers.



 

 


Leuk dat je weer even komt kijken en ik vind het super als je een berichtje achterlaat.
Liefs, Renata.

4 opmerkingen:

nicolet zei

Ze zijn allebei geweldig geworden Renata!!
Groetjes Nicolet

jolanda zei

mooie kaartjes

Wilma zei

Hoi Renata,
Wat een leuke vrolijke verjaardagskaartjes!
Leuk om te zien dat je met restjes scrappapier ook nog geweldige kaartjes kan maken en die stempels blijven inderdaad super!
Liefs, Wilma

Nicole zei

Wat een ontzettend leuke kaartjes, Renata. En inderdaad, die Magnoliaatjes blijven leuk, hoe oud ook :o)