zondag 15 februari 2009

Eindelijk weer....


......een LO gemaakt. De laatste tijd was ik alleen maar bezig met kaarten maken, ook heel leuk hoor, toch vind ik het net zo leuk om een mooie LO te maken.
Dit is het geworden, de foto van Tim met zijn zelfgevangen snoek. Vorig jaar november is Tim met René gaan snoeken, hij was al vaker meegeweest om de karpervissen, een vis vangen was helaas nog niet gelukt. Een goeie visser heeft altijd een fototoestel bij zich om de vangst vast te leggen.
Uiteraard had René ook die dag een toestel bij zich, alleen had hij het in de auto laten liggen. En ja hoor, Tim vangt een snoek. René is toen heel hard naar de auto gerend, die toch wel ver weg stond en al die tijd heeft Tim staan wachten met de snoek in zijn handen ondertussen stiekem heel hard lachend om René.
Na het poseren met de snoek hebben ze hem uiteraard weer terug in het water laten gaan, zoals een goed sportvisser behoort te doen.
Zometeen gaan we naar de verjaardag van mijn nichtje Monique, dat is altijd wel gezellig. We halen mams en mijn broer op en vertrekken zo rond half 3. Dus, ik ga mij nu maar even toonbaar maken door middel van een smeerseltje op mijn gezicht.
Fijne zondag!!

Geen opmerkingen: