zaterdag 14 februari 2009

Workshop Winter Whisper


Vorige maand met ik met mijn vriendin Ria naar een workshop bij Paper & Pictures in Doorn geweest. De workshop zou eigenlijk gegeven worden door Monique Jacobs, zij was helaas ziek die dag. Het was weer een geweldige workshop, gewoon helemaal weer onze smaak. Het papier was prachtig en het openmaken van de plastic zak met materialen was als gewoonlijk weer één groot feest!! Ik wist eigenlijk direct welke foto's ik thuis zou gaan inplakken. In 2007, was op 21 december namelijk één dag een schitterende winter wonderland dag. We zijn die dag naar Amelisweerd gegaan en hebben daar prachtige foto's gemaakt. Het resultaat staat in de slideshow. Ik hoop dat het een beetje te zien is, ik zit nog steeds een beetje te worstelen met mijn blog. Nu krijg ik er weer geen nieuwe achtergrond meer in......en met deze zie je de diashow niet zo goed. Komt wel een keer goed.
Verder zit ik heerlijk van mijn weekend te genieten en ga zometeen lekker een Japanse noedelschotel maken. René is aan zijn bus aan het werken en morgen gaan we naar de verjaardag mijn allerliefste nichtje Monique.
Prettig weekend!

Geen opmerkingen: