woensdag 28 oktober 2009

Defnitief gekozen....

........voor de magnolia stempels!! Je kunt er zoveel leuke dingen mee doen. Nu is er ook een blad uit, Magnolia Ink, dat moet ik natuurlijk hebben. Straks ga ik er voor op pad. Er schijnen ontzettend leuke voorbeelden in te staan waar je weer leuke ideetjes mee op kunt doen. Altijd leuk blijven de magnolia's die zitten:

Wat ik ook zo leuk vind is de Halloween lijn, helaas heb ik daar niets van. Ik vind toch dat we daar veel te weinig aan doen hier. Wel heb ik in de voortuin een pompoen staan. Het eerste jaar dat we hier woonden had ik leuk spinnenwebben op mijn tuinbankje gemaakt, compleet met spinnen. Ook had ik ratjes op de pompoenen zitten. Helaas, onze straat en zelfs onze buurt heeft er helemaal niets mee.
Dus ga ik mij maar op de Kerst storten, gelukkig is dat wel iets waar we allemaal veel mee hebben.
Liefs, Renata.

1 opmerking:

scrappingtwins zei

Hoi Renate

wat een lief kaartje, ook wij zijn weg van de magnolia's en ook het papier is superrrr. Het nieuwe magnoila ink is leuk, we hebben hem natuurlijk afgelopen weekend al gekocht.

groetjes marjan en ella