dinsdag 27 oktober 2009

Wat een drama

Zoals de titel al zegt, wat een drama. Vorige week donderdag zijn de laatste 6 kiezen en al mijn tanden getrokken. De verdoving was nog erger dan die week daarvoor, verschrikkelijk. Na het gebeuren kreeg ik gelijk mijn prothese in, dat was even slikken zeg, wat een naar gevoel. Gelijk al kreeg ik last van de onderkaak. Donderdag en vrijdag waren vreselijk, zaterdag en zonder iets minder (kun je nagaan). Gisteren ben ik teruggegaan naar de kliniek en heb een stuk van beide protheses af laten slijpen, best een opluchting. Toch kan ik nog steeds niet eten, het kauwen en slikken gaat dus niet, alles blijft achter in mijn keel hangen. Nog steeds eet ik alleen maar soep, gelukkig kan ik nu wel met een lepel eten..... Ik zou zo graag een bord spaghetti of patat willen hebben. Donderdag gaan de hechtingen er uit en dat hoop ik dat het eind in zicht is.
Om het toch nog wel gezellig te houden op mijn blog nog wat leuke kaartjes die ik gemaakt heb:

Dit kaartje heb ik verstuurd naar iemand van het forum, daar heb ik mee gedaan aan een Herfst/Halloween swap. Ik heb me daar toch leuke kaarten gekregen van een aantal meiden, ik heb er nog drie te goed. Tot nu toe zijn ze allemaal super!!
Ook nog maar even in de Kerstsfeer gebleven en deze ook nog gemaakt:

Tot de volgende keer maar weer, leuk dat je op mijn blog bent geweest!
Liefs, Renata.

1 opmerking:

Helena zei

Ik heb hetzelfde verhaal van mijn schoonmoeder over haar protese gehoord. Mijn schoonvader wil niet eens over na denken.
Veel sterkte en suc6.